برقراری ۳۱ میلیون تماس با «بله» توسط حجاج
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این در حالی است که با توجه به امکانات مالی متنوع پیامرسان بله، ۹۰ درصد حجاج ایرانی ارز مورد نیاز خود را هم از طریق این پیامرسان تهیه کرده اند.
حجاج گرامی با استفاده از امکانات راحت و آسان پیامرسان بله توانستند بدون حضور در صفهای طولانی و اتلاف وقت به راحتی ارز خود را از طریق این پیامرسان تهیه و با انتخاب شعبه مدنظر در شهر خود، ارز مورد نیاز را دریافت کنند.
علاوه بر حجاج بیت الله الحرام، دیگر هموطنانی که به خارج از کشور سفر میکنند با توجه به هزینههای هنگفت مکالمات بین المللی میتوانند با استفاده از امکانات پیامرسان بله، به طور مداوم با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و از حال آنها باخبر باشند. این دسته از هموطنان همچنین میتوانند ارز مسافرتی خود را نیز از طریق این پیامرسان بدون نیاز به حضور در بانک خریداری کرده و ارز مربوطه را در فرودگاههای بینالمللی در سراسر کشور دریافت کنند.
گفتنی است پیامرسان بله، پیامرسان رسمی بانک ملی ایران است که با توجه به نیازهای موجود در فضای تکنولوژی و فناوری تلاش میکند تا در حوزه خدمات مالی، بانکی، پیامرسانی و ارتباطی، پاسخگوی این نیازهای مشتریان با بهترین کیفیت باشد.
برچسب ها :بانک ملی ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 22 انتشار یافته : ۰