برگزاری جلسه ماهانه روسای شعب استان یزد و کرمان بانک ایران زمین
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی؛ در این جلسه ابوالفضل پورحسنی مدیر استان ضمن تاکید بر معرفی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه پلاس فراز به مشتریان و بازاریابی در زمینه صدور کارت هدیه، گفت: سرویسهای متنوعی در بانک ایران زمین برای مشتریان طراحی شده است و همکاران باید بر اساس نیاز مشتری با معرفی دقیق و کامل این سرویس ها، به آنان خدمت رسانی کنند.
پورحسنی پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی را عاملی موثر در جذب مشتریان جدید بیان کرد و افزود: همکاران میتوانند طبق سیاستهای اعتباری تنظیم شده در سال ۱۴۰۳ و همچنین طرح تسهیلات انتخاب پلاس به متقاضیان تسهیلات اعطا کنند.
در ادامه جلسه وحید حبوباتی معاون اداری و مالی استان بر بازاریابی روزانه همکاران تاکید کرد و گفت: تمام زونکنهای بازاریابی باید همیشه به روز بوده و همکاران شعب هر روز به مراکز خرید، فروشگاهها و شرکتهای اطراف شعبه خود مراجعه کنند و محصولات بانک را به مشتریان معرفی کرده تا بستری مناسب در جهت رشد منابع و تحقق اهداف تعیین شده ایجاد شود.
برچسب ها :بانک ایران زمین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰