اولین گام‌ مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم برای رفع مشکلات مردم

Print Friendly, PDF & Email

در اولین دیدار هیات دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، با تاکید بر اهداف مشترک این دولت، از وفاق و همدلی به عنوان ستون اصلی فعالیت‌های کابینه یاد کرد. او با گرامیداشت یاد شهدای دولت و همچنین تشکر از تلاش‌های دولت قبلی، بیان داشت که دولت چهاردهم برای اقدام در چارچوب

کد خبر : 34092
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 19:58
اولین گام‌ مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم برای رفع مشکلات مردم
Print Friendly, PDF & Email

در اولین دیدار هیات دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، با تاکید بر اهداف مشترک این دولت، از وفاق و همدلی به عنوان ستون اصلی فعالیت‌های کابینه یاد کرد.

او با گرامیداشت یاد شهدای دولت و همچنین تشکر از تلاش‌های دولت قبلی، بیان داشت که دولت چهاردهم برای اقدام در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و بر اساس برنامه هفتم توسعه فعالیت خواهد کرد.

از دیدگاه او، انسجام ملی و وحدت تحت هدایت‌های رهبری می‌تواند دولت را در برابر تمام مشکلات و چالش‌ها، از جمله تحریم‌ها، تقویت کند.

دولت چهاردهم: مشورتی و با مشارکت همه جناح‌ها

مسعود پزشکیان در اولین دیدار هیات دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد شهیدان دولت و خدمت به ویژه آقای رئیسی، دولت چهاردهم را کابینه‌ای مشورتی با مشارکت همه جناح‌های سیاسی و کمیته‌های تخصصی برشمرد. که با شعار وفاق و همدلی و برای اقدام در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم تشکیل شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اعضای هیئت دولت چهاردهم بر رعایت اصولی چون حق و عدالت هم‌پیمان شده‌اند، «رسیدگی به مناطق محروم» و «توجه به کسانیکه دیده نمی‌شوند» را دو کارویژه مهم دولت خود خواند و گفت: قدم اول در مسیر اصلاح امور کشور، وحدت، همدلی، اعتصام به حبل‌الله و انسجام تحت هدایت‌های رهبری است تا بتوانیم در برابر تمام مشکلات و دشمنان‌مان بایستیم.

رضایتمندی مردم: رفتار منصفانه، کلید موفقیت

پزشکیان بیان کرد: رضایتمندی مردم از مسئولان به رفتار «منصفانه و با احترام» با آنها بستگی دارد نه تحریم‌های ظالمانه دشمنان.

انسجام داخلی: راه‌حل شکست دشمنان

رئیس جمهور در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت پرهیز از اختلافات نفسانی، تأکید کرد: اگر در داخل کشور و در میان امت اسلامی ید واحده شکل بگیرد، آمریکا، اروپا و دیگر کشورهایی که ظالمانه از جنایت‌های رژیمِ نسل‌کشِ صهیونیستی حمایت می‌کنند، ناکام خواهند ماند.

از شما دعوت می‌کنیم که نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد برنامه‌های دولت چهاردهم و تأثیر آن‌ها بر رفع مشکلات کشور با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.