بازگشت پرسپولیس به مسیر قهرمانی با نقشه گاریدو

Print Friendly, PDF & Email

فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس، با بررسی وضعیت تیم پس از دو هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت که با وجود اینکه تنها دو بازی رسمی برگزار شده، نمی‌توان نظر قطعی درباره شرایط کلی تیم داد. اما از نظر آماری، پرسپولیس تاکنون تنها دو امتیاز کسب کرده و در مقابل تراکتور با وجود شرایط سخت

کد خبر : 34107
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 21:17
بازگشت پرسپولیس به مسیر قهرمانی با نقشه گاریدو
Print Friendly, PDF & Email

فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس، با بررسی وضعیت تیم پس از دو هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت که با وجود اینکه تنها دو بازی رسمی برگزار شده، نمی‌توان نظر قطعی درباره شرایط کلی تیم داد.

اما از نظر آماری، پرسپولیس تاکنون تنها دو امتیاز کسب کرده و در مقابل تراکتور با وجود شرایط سخت موفق به بازگشت و کسب تساوی شده است. پیوس معتقد است که پرسپولیس با وجود بازگشت قوی در بازی با تراکتور، از نظر دفاعی و ایجاد موقعیت با مشکلاتی مواجه بوده که نیاز به تحلیل دقیق دارد تا از این ضعف‌ها در آینده جلوگیری شود.

وی به این نکته اشاره کرد که تراکتور تیمی قدرتمند است و در زمین خود بازی می‌کرد، اما پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نباید این تعداد موقعیت را به حریفان خود بدهد. او تاکید کرد که این ضعف‌ها اگر برطرف نشوند، در بازی‌های آینده و به ویژه در مسابقات آسیایی می‌تواند منجر به نتایج ناگوار شود.

پیوس همچنین به عملکرد الکسی گوندوز، دروازه‌بان پرسپولیس، اشاره کرد و گفت که با وجود از دست دادن دروازه‌بان بزرگی، الکسیس نشان داد که توانمندی بالایی دارد و عملکردش شایسته تقدیر است.

اما وی مجددا به این نکته تاکید کرد که خط دفاعی و میانی پرسپولیس نباید اجازه ایجاد این تعداد موقعیت برای حریفان را بدهد.

در بخش دیگر از صحبت‌های خود، پیوس به وضعیت خط تهاجمی پرسپولیس نیز پرداخت. او گفت: «پرسپولیس همیشه به بازی تهاجمی شهرت داشته است

اما چیزی که در این دو بازی دیدیم مطابق انتظار نبود. به نظر می‌رسد که خط میانی با ضعف‌هایی روبرو است و مهاجمان در موقعیت‌های مناسب گلزنی قرار نمی‌گیرند.»

پیوس ادامه داد که نمی‌توان تنها به ارسال‌ها به عنوان راهی برای ایجاد موقعیت‌های گلزنی تکیه کرد و نیاز به تنوع تاکتیکی بیشتری وجود دارد. او معتقد است که مهاجمان پرسپولیس، مانند عیسی و علیپور، در دو بازی اخیر فرصت‌های مناسبی برای گلزنی نداشتند و تیم باید راه‌های مختلفی برای گلزنی در نظر بگیرد.

مهاجم سابق پرسپولیس همچنین درباره اخراج سروش رفیعی در یکی از بازی‌ها صحبت کرد. وی اظهار داشت که با وجود استفاده از سیستم VAR، هنوز مشکلاتی در داوری وجود دارد که نشان می‌دهد داوران نیازمند آموزش و تمرکز بیشتری هستند.

پیوس امیدوار است که این موضوع در اولویت فدراسیون و کمیته داوران قرار بگیرد تا اشتباهات داوری کاهش یابد.

وی در پایان درباره بازی حساس این هفته قرمز پوشان مقابل فولاد خوزستان نیز نظر داد. او معتقد است که فولاد با هدایت یحیی گل‌محمدی تیم متفاوتی نشان داده و این بازی برای پرسپولیس چالش‌برانگیز خواهد بود.

پیوس تاکید کرد که با دو تساوی اخیر، همه هواداران انتظار برد و بهبود شرایط در جدول را دارند و امیدوار است که گاریدو، سرمربی پرسپولیس، با خروج از سردرگمی تاکتیکی و اعمال تغییرات موثر، بتواند تیم را به مسیر پیروزی بازگرداند.

نظرات و تحلیل‌های خود درباره وضعیت پرسپولیس و نقش گاریدو در بهبود عملکرد تیم را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.