مسعود پزشکیان از اصلاحات جدید در وزارت آموزش و پرورش پرده برداشت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در دنیای سیاست و مدیریت، تغییرات وزارتی نه تنها مسیر آینده کشور را تعیین می‌کند، بلکه پیامدهای عمیقی برای مردم به همراه دارد. مراسم اخیر تودیع و معارفه وزرای آموزش و پرورش، فرصتی بود تا مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، دیدگاه‌های خود را درباره «حق و عدالت» در نظام آموزشی کشور مطرح کند.   پزشکیان،

کد خبر : 34430
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 19:21
مسعود پزشکیان از اصلاحات جدید در وزارت آموزش و پرورش پرده برداشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در دنیای سیاست و مدیریت، تغییرات وزارتی نه تنها مسیر آینده کشور را تعیین می‌کند، بلکه پیامدهای عمیقی برای مردم به همراه دارد. مراسم اخیر تودیع و معارفه وزرای آموزش و پرورش، فرصتی بود تا مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، دیدگاه‌های خود را درباره «حق و عدالت» در نظام آموزشی کشور مطرح کند.

 

پزشکیان، با تأکید بر ضرورت اصلاحات در راستای دستیابی به عدالت و برابری خدمات آموزشی، به عنوان یک روستازاده و با یادآوری شهدا، نگاهی ویژه به وضعیت فعلی و آینده وزارت آموزش و پرورش داشته است. اما این اصلاحات دقیقاً چه تاثیری بر نظام آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی خواهد داشت؟ آیا وعده‌های رئیس‌جمهور به تحقق خواهد پیوست یا تنها در حد شعار باقی می‌ماند؟ برای کشف ابعاد پنهان این تغییرات و پیامدهای آن، با ما همراه باشید.

 

رئیس‌جمهور در مراسم آیین تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش به دنبال حق و عدالت هستیم و برای رسیدن به این حق و عدالت باید اصلاحات داشت.

 

مسعود پزشکیان عصر چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ در مراسم تودیع رضا مراد صحرایی وزر آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و معارفه علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم با گرامیداشت یاد شهدای دولت و با بیان این‌که به عنوان یک روستازاده در این جایگاه ایستاده است گفت: خودم را از قرار گرفتن در این جایگاه گم نمی‌کنم. به دنبال حق و عدالت هستیم و برای رسیدن به این حق و عدالت باید اصلاحات داشت.

 

وی تاکید کرد که خدمات باید برای همه مردم به مساوات باشد و مردم در هر نقطه ایران باید خدمات تعریف شده‌ای را دریافت کنند.

 

نظرات و تحلیل‌های خود را درباره اصلاحات پیشنهادی در وزارت آموزش و پرورش با ما به اشتراک بگذارید. آیا این تغییرات به تحقق عدالت آموزشی کمک خواهد کرد؟

 

 

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.