سرنوشت نامعلوم منتظر محمد در استقلال با فسخ قرارداد

منتظر محمد، بازیکن عراقی استقلال، پس از فسخ قرارداد یک‌طرفه باشگاه، هنوز تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته و ممکن است در کشور دیگری به فوتبال ادامه دهد.
کد خبر : 34467
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 22:10
سرنوشت نامعلوم منتظر محمد در استقلال با فسخ قرارداد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،منتظر محمد، بازیکن عراقی که فصل گذشته به عنوان یکی از خریدهای خارجی تیم استقلال به این باشگاه پیوست، اکنون با شرایطی نامشخص و عجیب روبروست.

 

او که به دلیل عدم رضایت جواد نکونام از حضورش در تیم، به صورت قرضی به مس رفسنجان منتقل شد، با پایان قراردادش دوباره به استقلال بازگشت. اما مشکل بزرگی که اکنون پیش روی این بازیکن قرار دارد، پر بودن لیست بازیکنان خارجی استقلال است؛ موضوعی که باعث شده تا او نتواند برای این تیم به میدان برود.

 

فسخ قرارداد یک‌طرفه توسط استقلال

 

در روزهای گذشته، مدیران باشگاه استقلال قرارداد منتظر محمد را به صورت یک‌طرفه فسخ کردند. این اقدام باعث شد که این بازیکن عراقی از لحاظ قانونی آزاد باشد تا با هر تیمی که تمایل دارد، مذاکره کند.

 

یکی از تیم‌هایی که به طور جدی خواهان جذب این بازیکن بوده، باشگاه آلومینیوم اراک است. حتی بلیتی برای منتظر محمد تهیه شده بود تا به ایران بازگردد و با این باشگاه مذاکره کند. اما پیگیری‌های خبرنگاران نشان می‌دهد که با وجود تهیه بلیت، منتظر محمد به ایران بازنگشته و همچنان سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

آیا منتظر محمد به فوتبالش در ایران ادامه می‌دهد؟

 

با توجه به فسخ قرارداد و پیچیدگی‌های موجود، هنوز مشخص نیست که آیا منتظر محمد به فوتبالش در ایران ادامه می‌دهد یا خیر. او از فسخ یک‌طرفه قراردادش توسط استقلال بی‌اطلاع بوده و به نظر می‌رسد که این موضوع بر تصمیمات آینده او تأثیرگذار خواهد بود.

 

از طرف دیگر، این بازیکن دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و ممکن است که پرونده‌ای علیه باشگاه باز کند تا از حقوق خود دفاع کند. با توجه به این شرایط، احتمال دارد که منتظر محمد به جای بازگشت به ایران، به فوتبال در یک کشور دیگر فکر کند.

 

از شما دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را درباره شرایط منتظر محمد و سرنوشت احتمالی او با ما به اشتراک بگذارید. آیا فکر می‌کنید او به فوتبال ایران بازخواهد گشت یا در جایی دیگر به بازی خود ادامه خواهد داد؟

 

منبع:ورزش سه

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.