درگیری حقوقی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت/فرشاد احمدزاده غایب بزرگ برابر فولاد؟

سپاهان به دلیل عدم دریافت قسط رضایت‌نامه فرشاد احمدزاده از پرسپولیس شکایت کرده است و در تلاش است تا او را از همراهی پرسپولیس محروم کند.
کد خبر : 34489
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 23:51
درگیری حقوقی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت/فرشاد احمدزاده غایب بزرگ برابر فولاد؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در تازه‌ترین تحولات دنیای فوتبال ایران، یک پرونده حقوقی پیچیده در حال شکل‌گیری است که می‌تواند تأثیرات زیادی بر نقل و انتقالات و حضور بازیکنان در بازی‌های لیگ برتر داشته باشد. داستان از جایی شروع شد که باشگاه سپاهان به دلیل عدم دریافت قسط رضایت‌نامه فرشاد احمدزاده از باشگاه پرسپولیس، اقدام به شکایت کرده است. این اقدام ممکن است موجب محرومیت فرشاد احمدزاده از همراهی پرسپولیس در بازی‌های آینده شود.

 

داستان پیچیده انتقال فرشاد احمدزاده

 

با پایان فصل گذشته، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس شدت گرفت. اما این انتقال در ابتدا به دلیل مسائل قراردادی با سپاهان منتفی شد. گفته می‌شود که فرشاد احمدزاده با سپاهان قراردادی داشت که به همین دلیل انتقال او به پرسپولیس در آن مقطع کنسل شد. اما چند هفته بعد، زمانی که سپاهان در پست مورد نظر بازیکن جدیدی خرید، با اصرار احمدزاده و در شرایطی خاص، رضایت‌نامه او به مقصد پرسپولیس صادر شد.

 

ابهامات در تمدید قرارداد فرشاد احمدزاده

 

طبق گزارش‌ها، تمدید قرارداد فرشاد احمدزاده در میانه فصل گذشته با ابهاماتی همراه بود. این ابهامات شامل زمان و امضای قرارداد از سوی مدیرعامل وقت سپاهان می‌شود. با تغییر مدیریت در سپاهان، از محمدرضا ساکت به منوچهر نیکفر و سپس به مهدی آذربایجانی، این تغییرات ممکن است باعث ایجاد مشکلات قانونی در ثبت قرارداد شده باشد.

 

مدیران پرسپولیس نیز به این مسئله اشاره کرده‌اند که قرارداد تمدید احمدزاده به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل، امضای مهدی آذربایجانی به عنوان مدیرعامل جدید در قرارداد او وجود ندارد. به همین دلیل، آن‌ها معتقدند که تمدید قرارداد احمدزاده با سپاهان معتبر نبوده و نیازی به پرداخت پول رضایت‌نامه وجود ندارد.

 

تأثیر شکایت سپاهان بر حضور احمدزاده

 

سپاهان، با اعلام مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رضایت‌نامه فرشاد احمدزاده، پس از عدم دریافت این پول، اقدام به شکایت کرده است. اکنون کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند که آیا این بازیکن همچنان بازیکن تحت قرارداد سپاهان محسوب می‌شود یا پرسپولیس نیازی به پرداخت پول رضایت‌نامه ندارد.

با این حال، به نظر می‌رسد که شکایت سپاهان مانع حضور فرشاد احمدزاده در بازی آینده پرسپولیس برابر فولاد نخواهد شد. این موضوع به طور خاص مورد توجه هواداران و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

 

لطفاً نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد این پرونده حقوقی و تأثیرات آن بر نقل و انتقالات و بازی‌های آینده با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است.

 

منبع:ورزش سه

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.