شهرداری و شورای شهر نی ریز، نشان شهروند افتخاری را به دکتر مصطفی پور اهدا کردند

صبح امروز در آئین بهره‌برداری از دریاچه مصنوعی و پارک پیرامونی مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، نشان شهروند افتخاری شهر نی ریز از طرف شورای شهر نی ریز و شهرداری این شهر به دکتر محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز، اهداء گردید.
کد خبر : 34657
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 14:48
شهرداری و شورای شهر نی ریز، نشان شهروند افتخاری را به دکتر مصطفی پور اهدا کردند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، صبح امروز در آئین بهره‌برداری از دریاچه مصنوعی و پارک پیرامونی مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، نشان شهروند افتخاری شهر نی ریز از طرف شورای شهر نی ریز و شهرداری این شهر به دکتر محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز، اهداء گردید.

این رویداد که به عنوان یکی از مهم‌ترین وقایع فرهنگی و اجتماعی شهر نی ریز تلقی می‌شود، با حضور گسترده‌ای از مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود. در این مراسم که با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه نی ریز، دکتر طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شاهسونی شهردار نی ریز، مهندس خسروانی فرماندار نی ریز، اعضای شورای شهر نی‌ریز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، از دکتر مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز، برای خدمات ارزنده و بنیادین در راستای توسعه شهرستان نی ریز با اهداء لوح و نشان شهروندی تقدیر به عمل آمد.

احداث دریاچه مصنوعی و پارک پیرامونی مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بخشی از تعهدات این مجتمع به مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی در منطقه بوده است. این پروژه‌ها، که با همکاری نزدیک شورای شهر نی‌ریز و شهرداری نی ریز به انجام رسیده، نه تنها محیطی زیبا و دلپذیر برای شهروندان فراهم کرده، بلکه به عنوان یکی از نماد‌های توسعه پایدار در این منطقه شناخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.