بانکداری ویدیویی؛ خدمتی جدید در دسترس تمامی مشتریان بانک ملت
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بانکداری ویدیویی که خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعبه طراحی و اجرایی شده، امکان ارائه بخشی از خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم میسازد و از این پس تمامی مشتریان حقیقی ایرانی غیرمحجور میتوانند با نصب یا به روزرسانی آخرین نسخه منتشرشده سامانه مگابانک و انتخاب گزینه بانکداری ویدیویی، این خدمت جدید را دریافت کنند.
بر این اساس، این خدمت پرکاربرد که بر اساس نیاز روز مشتریان راه اندازی شده، انتقال وجه (ساتنا، پایا و داخلی) را که از پرکاربردترین خدمات مورد نیاز مشتریان است امکان پذیر ساخته است و در مراحل بعدی با هدف پاسخگویی مطلوب و بهینه به نیاز مشتریان، خدمات قابل ارائه بر این بستر، توسعه خواهد یافت.
این گزارش حاکی است، برای استفاده از این خدمت، شماره تلفن همراه حساب کاربری مشتری در مگابانک با شماره ثبت شده در سامانه متمرکز بانک، باید تطابق داشته باشد و در زمینه حسابهای اشتراکی، امکان برداشت از حساب و انجام حواله، صرفاً برای حسابهایی که دارای شرط «برداشت هریک به تنهایی» باشند، میسر است.
برچسب ها :بانک ملت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰