به پاس اقدامات موثر برای حل بحران آبی روستای ریزاب صورت گرفت؛

اهداء تندیس مردمی “سقّا” به مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز

به پاس تلاش‌های موفق مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حل مشکلات آبی روستای ریزاب، تندیس مردمی "سقّا" در گردهمایی شکرگزاری آب به ایشان اهداء شد.
کد خبر : 34836
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1403 - 23:58
اهداء تندیس مردمی “سقّا” به مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،این مراسم که روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ریزاب و با حضور دکتر طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان، دکتر توکل نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار، مهندس خسروانی فرماندار نی‌ریز، مهندس شبانی مدیرکل آبفا استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با استقبال گسترده اهالی برگزار شد، با هدف تقدیر از تلاش‌های دکتر مصطفی پور در حل بحران آب منطقه ریزاب صورت گرفت.

دکتر مصطفی پور در این مراسم از مردم ریزاب برای برگزاری گردهمایی شکرگزاری آب قدردانی کرد و تاکید نمود که موفقیت در رفع بحران آب نتیجه یک کار گروهی بوده است. وی همچنین از حمایت سهامداران، همراهی هیئت مدیره و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود تقدیر کرد و گفت: “امروز اگر شاهد پیشرفت‌های بزرگ و رفع بحران آب منطقه هستیم، این نتیجه همدلی بین مسئولین است.”

در این مراسم همچنین از اقدامات دکتر طهماسبی، دکتر شبانی، مهندس خسروانی و دیگر مسئولانی که در پروژه آبرسانی به روستای ریزاب و رفع بحران آب نقش داشتند، تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.