ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکتها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه بام سازمانی به آدرس https://ebportal.bmi.ir با توجه به اهمیت ویژه مشتریان و سازمانهای بزرگ، که به صورت چند شرکتی و هلدینگ فعالیت میکنند، راه اندازی شده است تا به ارائه خدمات و سرویسهای خاص نرم افزاری به این گروه از مشتریان اقدام کند.
این سامانه از قابلیتهای متنوعی برخودار است که از جمله آن میتوان به امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنشهای سازمان به صورت درختی، گزارش صورت حساب، گزارش ریز تراکنش و صورتحساب تلفیقی اشاره کرد.
ارائه خدمات بانکداری اینترنتی در بام سازمانی منوط به انجام فرآیند ثبت درخواست توسط متقاضی و ایجاد سطوح دسترسی به راهبر سامانه از سوی بانک ملی ایران است.
مسئولیت تعریف ساختار سازمان، شرکت و واحدهای زیرمجموعه، افزودن حسابهای مرتبط، مدیریت کاربران، و سطوح دسترسی آنها در بام سازمانی، برعهده راهبر قرار دارد.
همچنین برای راهبر سازمان امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به بخشهای مختلف سامانه از جمله داشبورد، اطلاعات پایه، گزارشهای تفصیلی، گزارشهای تحلیلی، انتقال پول و… فراهم شده است.
با توجه به تغییرات سازمانها در سطوح مدیریتی، تغییرات اعضای هیات مدیره و صاحبان امضای مجاز باید از طریق آگهی ارائه شوند.
گفتنی است خدمات سامانه بام سازمانی صرفا برای اشخاص حقیقی متعلق به متقاضی که از سوی راهبر سامانه در سامانه بام سازمانی تعریف میشوند، قابل ارائه است و مشتری مجاز به فروش، اجاره و یا ایجاد دسترسی برای سایر اشخاص نیست.
برچسب ها :بانک ملی ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰