سرمایه بیمه پاسارگاد؛ سازمان فروش مویرگی و توانا

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد به نقل از بیمه نویس، نمایندگی بیمه یک شغل خاص است، برای نمایندگی شما ضمن دانش باید هنر بازاریابی و علوم رواشناسی و ارتباطات جمعی را بلد باشید. نماینده در حقیقت خدمات بیمه را از بیمه گر میخرد تا به بیمه گذار بفروشد و این توانایی برای هر کسی محقق نیست. وقتی تخصصیتر به ماجرا نگاه میکنیم؛ نماینده بیمه بصورت جنرال که از بیمه اتومبیل تا درمان را برای فروش در دست دارد شاید کار آسانتری دارد تا نماینده تخصصی بیمه زندگی که فقط یک محصول آنهم با مختصات خاص خودش دارد.
بیمه پاسارگاد از ابتدای گام نهادن به عرصه بیمه گری تا امروز که ۱۸ ساله شده است؛ با پرورش هزاران نماینده متخصص بیمه زندگی توانسته سهم عمده بازار بیمههای زندگی خرده فروشی را به خود اختصاص دهد و ۵۰درصد پرتفوی شرکت خود را نیز به بیمه زندگی اختصاص دهد.
ایجاد مجتمع تخصصی بیمههای عمروتأمین آتیه در بیمه پاسارگاد به منظور خدمت دهی تخصصی به فروشندگان و خریداران بیمههای زندگی؛ یک نگاه تخصص محور و با هدف گذاری صحیح بوده است که پاسارگاد آن را محقق کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰