کمپین ملی «نه به تصادف» با حضور فعال صنعت بیمه

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌همراه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، به‌عنوان بخش بیمه‌ای این کمپین، در چند محور اصلی نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر : 40548
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1404 - 14:58
کمپین ملی «نه به تصادف» با حضور فعال صنعت بیمه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بیمه دانا، پخش بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ نوبت آگهی تلویزیونی با محتوای ایمنی و هشداردهنده در ۳۳ مرکز استانی صدا و سیما، انجام پیمایش ملی با موضوع اثرات اجتماعی، روانی و اقتصادی تصادفات، تبلیغات محیطی در برخی شهرها و محورهای مواصلاتی، تولید و انتشار محتوای چندرسانه‌ای در فضای مجازی و فعال‌سازی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شرکت‌های بیمه، از مهم‌ترین فعالیت‌های صنعت بیمه در این کمپین است.
رئیس‌کل بیمه مرکزی نیز پیش از این با تأکید بر حضور فعال صنعت بیمه در این کمپین، از همکاری با پلیس راهور و تلاش برای اصلاح بخشی از سازوکارهای موجود و استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک خبر داده بود.
کمپین «نه به تصادف» تلاش دارد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه، آموزش، پژوهش و سیاست‌گذاری اجتماعی، نگاه تازه‌ای به مسئله تصادف و ایمنی در کشور ارائه دهد. حضور صنعت بیمه در این جریان، از جنس مسئولیت اجتماعی و حمایت از جان و آرامش خانواده‌های ایرانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.