وارونگی حقیقت
به گزارش وقت خبر ، قریب دو سال مدیریت آقای سرافراز در سازمان صداوسیما بر چند مولفه اصلی استوار بود: 1_چابک سازی سازمان عریض الطویل صداوسیما ۲-تخصصی کردن شبکه ها و برنامه ها برای جلوگیری از کلی گویی و قشری نگری 3_مخالفت با بخشش های سیاسی به جریانات و مالی به سلبریتی ها ۴-جلوگیری از
به گزارش وقت خبر ، قریب دو سال مدیریت آقای سرافراز در سازمان صداوسیما بر چند مولفه اصلی استوار بود:
1_چابک سازی سازمان عریض الطویل صداوسیما
۲-تخصصی کردن شبکه ها و برنامه ها برای جلوگیری از کلی گویی و قشری نگری
3_مخالفت با بخشش های سیاسی به جریانات و مالی به سلبریتی ها
۴-جلوگیری از آنتن فروشی برای پوشش هزینه های جاری سازمان که فقط جیب اسپانسرهای مالی برنامه ها پر میشد
مغز متفکر اقتصادی و مدیر راهبر برنامه هایی با درآمد پایدار برای سازمان صداوسیما کسی جز سعید کاردار نبود.
همان شخصی که امروز شرکت های شستا را به سمت شفافیت و کارآمدی به پیش میبرد…
حال باید از خود پرسید چه کسانی و چرابدنبال وارونگی حقیقت هستند!؟
برچسب ها :اسپانسرها ، شستا ، صدا و سیما
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰