بانکداری ویدیویی بانک ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بررسی آمار عملکردی خدمت بانکداری ویدیویی بانک ملت نشان می دهد که تاکنون بیش از ۲۲.۰۰۰ تماس تصویری از سوی مشتریان برقرار شده و کارشناسان بانک پاسخگوی نیازهای آنها بوده اند و همچنین بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال حواله بانکی از این بستر انجام شده که نشان دهنده استقبال مشتریان از این خدمت نوآورانه است.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی که هم اکنون از طریق سامانه مگابانک ملت در دسترس مشتریان حقیقی قرار دارد به زودی از طریق شعبه دیجیتال بانک ملت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
در عین حال، در آینده نزدیک، سایر خدمات بانکی پرکاربرد نیز به این خدمت افزوده خواهد شد تا دامنه پوشش خدمات آن گسترش یابد و نیازهای بیشتری از مشتریان بدون مراجعه حضوری پاسخ داده شود.
بر این اساس، بانکداری ویدیویی ارتباط مستقیم و چهره به چهره مشتریان با کارشناسان بانکی را ممکن کرده است و خدمات متنوع بانکی را از جمله حواله بین حساب های بانک ملت، حواله پایا و حواله ساتنا به صورت غیرحضوری، و در بستری سریع و امن ارائه می دهد.
این گزارش حاکی است، بانک ملت همواره تلاش می کند با ارائه محصولات دیجیتال پیشرفته همچون بانکداری ویدیویی، مسیر تحول بانکداری سنتی به بانکداری نوین و هوشمند را هموار کند و به روند توسعه فناوری های مالی نوآورانه برای بهبود تجربه مشتریان ادامه دهد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰