دعوت بانک ملی ایران از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی میزان رضایت‌سنجی بانک مرکزی

بانک ملی ایران از تمامی مشتریان خود دعوت می‌کند در نظرسنجی میزان رضایت مشتریان شبکه بانکی کشور که به ابتکار بانک مرکزی برگزار می‌شود، مشارکت کنند.
کد خبر : 46138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1404 - 14:43
دعوت بانک ملی ایران از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی میزان رضایت‌سنجی بانک مرکزی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی با هدف دریافت دیدگاه‌ها و ارزیابی مشتریان از عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری در حوزه‌هایی همچون نحوه رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و چگونگی رسیدگی به شکایات طراحی شده و نتایج آن یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.

این نظرسنجی از تاریخ ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این طرح، نخستین اقدام یکپارچه در سطح ملی به شمار می‌رود که امکان مشارکت مستقیم آحاد مردم در فرآیند ارزیابی عملکرد شبکه بانکی کشور را فراهم می‌کند.این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام می‌شود و پاسخ‌ها صرفاً به‌صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

بدیهی است نتایج و یافته‌های این نظرسنجی در سیاست‌گذاری‌های مرتبط با بهبود خدمات، تقویت مشتری‌مداری و صیانت از حقوق مشتریان در شبکه بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.