نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص‌های صیانت از مشتریان

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک‌ها را فراهم کرده است.
کد خبر : 46288
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1404 - 1:06
نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص‌های صیانت از مشتریان
Print Friendly, PDF & Email

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانک‌ها را فراهم کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.