قیمت خودرو‌های سایپا، پراید و تیبا امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

در بازار امروز قیمت خودرو‌های سایپا تغییرات قابل توجهی را به ثبت رساندند. در معاملات امروز محصولات سایپا، تیبا صندوق دار پلاس با 5 میلیون تومان بیشترین و سایپا 111 با یک میلیون تومان کمترین رشد قیمتی را تجربه کردند. در این میان برخی محصولات همچون کیا سراتو 2000 مونتاژ با کاهش 15 میلیون تومانی خرید و فروش شدند
کد خبر : 10274
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1400 - 15:23
قیمت خودرو‌های سایپا، پراید و تیبا امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر, با وجود کاهش انتظارات تورمی همچنان قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های ساپیا با بازار فاصله‌ای ۳۰ تا ۵۰ درصدی دارد. کارشناسان صنعت خودرو معتقدند که این تفاوت قیمتی به علت عرضه کم و تقاضای بالای موجود در سطح این بازار است.

با این وجود در حال حاضر خودروی ساینا با قیمت مصوب ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان به مشتریان سایپا عرضه می‌شود، اما قیمت خودرو در بازار آزاد در حال حاضر به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است.

همچنین تیبا و تیبا ۲ با قیمت مصوب ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان و ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان در بازار آزاد به ترتیب با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان و ۱۳۸ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

البته کمترین تفاوت خودرو قیمت میان شرکت سایپا و بازار متعلق به کوییک دنده‌ای است. این محصول در شرکت سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار هم قیمت ۱۵۳ میلیون تومانی دارد.

در این میان مدل‌های پرطرفدار پراید با وجود توقف تولید، همچنان مشتریان پروپاقرص خودشان را دارند. به شکلی که قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است. دو مدل پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲ هم در بازار به ترتیب به قیمت ۱۲۰ و ۱۲۲ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در بازار امروز قیمت خودرو‌های سایپا تغییرات قابل توجهی را به ثبت رساندند. در معاملات امروز محصولات سایپا، تیبا صندوق دار پلاس با ۵ میلیون تومان بیشترین و سایپا ۱۱۱ با یک میلیون تومان کمترین رشد قیمتی را تجربه کردند. در این میان برخی محصولات همچون کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژ با کاهش ۱۵ میلیون تومانی خرید و فروش شدند.

 

 

 

 

 

 

منبع:فرادید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.