تأکید مدیرعامل بانک دی بر ارائه خدمات ممتاز بانکی به خانوادههای شاهد و ایثارگر
به گزارش وقت خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها همچنین با مشتریان شعب به گفتوگوی صمیمی پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
مدیرعامل بانک دی در گفتوگو با همکاران این شعب، ضمن تشکر از تلاشهای آنها در جذب منابع جدید و کسب موفقیتهای عملکردی در بانک، گفت: بانک دی به دلیل آنکه متعلق به خانوادههای ایثارگران است، در انجام وظایف و تعهدات خود باید عملکرد ویژهای داشته و در نظام بانکی در تکریم مشتریان نمونه باشد.
کریمی افزود: در افزایش نسبت مصارف به منابع شعب باید تلاش بیشتری صورت گیرد و شعب میبایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاستهای اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
در بازدید از شعب اقدسیه، فرمانیه و ونک، همتاله حسینزاده سوادی، معاون بانکی و بازاریابی بانک دی نیز حضور داشت.
برچسب ها :ایثارگر ، خانواده شاهد ، خدمات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰