مدیر استانی بانک مطرح کرد:
تجربه متفاوتی با معرفی سرویسهای بانکداری مدرن بانک ایران زمین برای مشتری ایجاد شود
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی؛ بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استانهای فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استانها بر معرفی سرویسهای بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویسهای بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند.
در ادامه حسن شاهی پیرو بازدید مدیران شعب استانها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویسهای بانکی برداشته است و مشتریان میتوانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.
در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب میتواند در روند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موثر باشد.
اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع میتواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.
برچسب ها :بانک ایران زمین ، بانکداری مدرن
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰