توسعه خرده فروشی در بیمه دی
به گزارش وقت خبر، پس از بازنگری راهبردی در سال ۱۴۰۱ چشم انداز بیمه دی تا افق زمانی سال ۱۴۰۳ ارزش آفرینی پایدار، تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش تعیین شده است. همچنین اهداف بیمه دی برای حفظ حداقل ۲ درصد بازار و ایجاد پرتفویی با حداقل ۸۰ درصد خرده فروشی و ۱۰ درصد بیمههای زندگی، افزایش سالانه ۲۰ درصد نمایندگی ها، افزایش ماندگاری مشتریان با ارزش سالانه به میزان ۱۰ درصد و کاهش هزینههای اداری و عمومی به میزان کمتر از میانگین شرکتهای بیمه خصوصی تعیین گردیده است.
این شرکت در راستای راهبرد توسعه خرده فروشی در سال جدید به دنبال افزایش فروش و سهم بازار در تعدادی از رشتههای بیمهای با رعایت مدیریت ریسک است.
۱. در رشته ثالث و رشته بدنه با توجه به افزایش تورم و رشد ارزش خودروها به دنبال توسعه سهم بازار با رعایت کنترل ضریب سختی میباشد.
۲. در رشته زندگی، سیاست شرکت افزایش سهم بازار با توسعه شبکه فروش و تمرکز بر خرده فروشی است.
۳. در رشتههای مهندسی و نفت انرژی سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار از طریق مشارکتهای کنسرسیومی است.
۴. در رشته آتش سوزی و مسئولیت سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار میباشد.
بیمه دی براساس نظام برنامه ریزی و بررسی عملکردها برنامههای عملیاتی فوق را پایش نموده و اجرای همه جانبه آن را پیگیری مینماید تا به اهداف مورد نظر خود دست یابد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰