ترسیم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه توسط بیمه دی
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در این باره بیان کرد: این نقشه شامل پنج بخش؛ شرکتهای بیمه گر، نهادهای ناظر و همکار، اینشورتکها (شامل اینشورتکهای فرایند بیمهگری، اینشورتکهای نوآوری محصول، اینشورتکهای حوزه فروش)، شتابدهندهها و مراکز نوآوری و رسانههای اکوسیستم نوآوری بیمهای بوده و اولین نسخه این نقشه گردآوری و منتشر شد.
وی افزود: مطابق گزارش مکنزی امروزه موفقیت بیمه گران با عرضهی محصولات فعلی و با ارائه خدمات مناسب به دست میآید، ولی در آیندهای نه چندان دور، موفقیت بیمه گران در گرو پیشگیری از خسارت، پشتیبانی مناسب از مشتریان و ارائهی محصول مناسب و در زمان مناسب خواهد بود. به همین خاطر لازم است این شرکتها از عناصر، امکانات و ویژگیهای اکوسیستم پیرامون خود مطلع بوده و با استفاده از ظرفیتها و منابع مختلف، محصولات و خدماتی فراتر از محدوده اصلی خدمات فعلی به مشتریان و ذینفعان ارائه نمایند.
گفتنی است، از کلیه افراد فعال در این حوزه و استارتاپهایی که علاقهمند به همکاری و اضافه شدن به این نقشه اکوسیستم هستند، دعوت میشود از طریق لینک https://dayins۲۴.ir/ecosystem درخواست خود را به مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی اعلام نمایند.
برچسب ها :بیمه دی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰