بازگشت دوباره پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به خط تولید ایران خودرو
ایران خودرو بار دیگر پژو ۲۰۷ با موتور TU3 را به خط تولید خود برگردانده است. این خبر برای بسیاری از علاقهمندان به خودروهای اقتصادی یک شوک بود، چرا که پژو ۲۰۷ با موتور TU5 بهعنوان یکی از محبوبترین خودروهای این خودروساز شناخته میشد. با این حال، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 بهعنوان گزینهای ارزانتر،
ایران خودرو بار دیگر پژو ۲۰۷ با موتور TU3 را به خط تولید خود برگردانده است. این خبر برای بسیاری از علاقهمندان به خودروهای اقتصادی یک شوک بود، چرا که پژو ۲۰۷ با موتور TU5 بهعنوان یکی از محبوبترین خودروهای این خودروساز شناخته میشد. با این حال، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 بهعنوان گزینهای ارزانتر، جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شده و قرار است به جمع محصولات پرفروش ایران خودرو بپیوندد.
در حال حاضر، این مدل از پژو با موتور TU3 در لیست محصولات جدید ایران خودرو بهعنوان یکی از ارزانترین خودروهای موجود معرفی شده است. این خودرو جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شده است که پیشتر از خط تولید کنار گذاشته شد و اکنون با بازگشت این موتور، ایران خودرو بهدنبال احیای دوباره این محصول است.
موتور TU3 که پیشتر در پژو ۲۰۶ تیپهای یک تا سه استفاده میشد، اکنون به پژو ۲۰۷ منتقل شده است. این موتور با حجم ۱.۴ لیتر، قدرت کمتری نسبت به موتور TU5 دارد، اما هزینه تولید را کاهش داده و در نتیجه باعث شده تا قیمت نهایی این خودرو در بازار نسبت به سایر مدلهای پژو ۲۰۷ با موتور TU5 پایینتر باشد.
اما این انتخاب بدون چالش نیست. با توجه به سنگینتر بودن بدنه پژو ۲۰۷ نسبت به پژو ۲۰۶، موتور TU3 ممکن است در عملکرد خودرو به ویژه در شتابگیری و سربالاییها محدودیتهایی ایجاد کند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این تصمیم بیشتر با هدف کاهش قیمت خودرو صورت گرفته است تا ارائه یک خودروی باکیفیتتر.
در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو، پژو با موتور TU3 در کنار مدلهای دیگر همچون پژو با موتور TU5، تارا V1 پلاس، هایما X7 و مدل جدید “ری را” قرار دارد و آماده عرضه به بازار است.
منبع:اقتصادنیوز
برچسب ها :ایران خودرو ، پژو 207
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰