درگیری سرمربی هوادار و فشار باشگاه تراکتور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، هوادار در ورزشگاه شهر قدس میزبان تراکتور پرستاره بود، اما یکی از موضوعات جنجالی این دیدار، نه به تاکتیک‌ها و بازی بلکه به رنگ لباس دو تیم بازمی‌گردد. باشگاه تراکتور اعلام کرده که تنها لباس قرمز خود را به تهران خواهد آورد و از هوادار درخواست

کد خبر : 34400
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 17:21
درگیری سرمربی هوادار و فشار باشگاه تراکتور
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، هوادار در ورزشگاه شهر قدس میزبان تراکتور پرستاره بود، اما یکی از موضوعات جنجالی این دیدار، نه به تاکتیک‌ها و بازی بلکه به رنگ لباس دو تیم بازمی‌گردد. باشگاه تراکتور اعلام کرده که تنها لباس قرمز خود را به تهران خواهد آورد و از هوادار درخواست کرده که از پیراهن سفید استفاده کند. این درخواست با واکنش تند سرمربی هوادار، سید مهدی رحمتی مواجه شد.

 

سرمربی هوادار: قانون باید رعایت شود

 

سید مهدی رحمتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “اتفاقاتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی رقم خورده که من از آن‌ها باخبر شدم. لباس اول تیم ما بنفش است و طبق قانون تراکتور باید از لباس دوم خود استفاده کند.

 

اما باشگاه تراکتور ما را تحت فشار گذاشته که لباس خود را تغییر دهیم.” رحمتی با تاکید بر رعایت قانون افزود: “ما موافقت نمی‌کنیم که با لباس دوم بازی کنیم و با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم، قانون باید رعایت شود.”

 

فشار باشگاه تراکتور به هوادار

 

این موضوع که از طرف باشگاه تراکتور مطرح شده، به چالشی میان دو تیم تبدیل شده است.

 

رحمتی همچنین به رابطه دوستی خود با سعید مظفری‌زاده، رئیس باشگاه تراکتور اشاره کرد و گفت: “مظفری‌زاده دوست خوب من است اما نباید از تمامی قدرت خود برای تحت فشار گذاشتن تیم‌هایی که هوادار کمتری دارند، استفاده کند.” این اظهارات رحمتی باعث ایجاد بحث و جدل‌هایی میان هواداران دو تیم شده و فضای بازی را متشنج کرده است.

 

نظر شما درباره این ماجرا چیست؟ تحلیل‌ها و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.