پاسخ نکونام به حواشی اخیر استقلال

جواد نکونام، سرمربی استقلال، در واکنش به حواشی اخیر و پیش از مصاف با استقلال خوزستان، تاکید کرد که تیمش برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
کد خبر : 34474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 22:40
پاسخ نکونام به حواشی اخیر استقلال
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در شرایطی که تیم استقلال با مشکلات و حواشی متعددی در آغاز لیگ مواجه شده، این تیم باید فردا در یک بازی حساس به مصاف استقلال خوزستان برود. جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی حضور نداشت اما از طریق رسانه رسمی باشگاه به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

 

تمرینات سخت برای پیروزی در بازی حساس

نکونام در خصوص بازی فردا گفت: “بازی در خوزستان برای من خاطرات خوب و شیرینی را به همراه دارد. ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای کسب سه امتیاز به مصاف رقیب خواهیم رفت. این بازی دیدار آسانی نخواهد بود اما ما تمام توانمندی خود را برای پیروزی به کار خواهیم گرفت.”

 

وی با اشاره به غایبان آبی پوشان اضافه کرد: “در این بازی، زیلیکیچ و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت همراه ما نخواهند بود و مهرداد محمدی نیز به دلیل محرومیت انضباطی غایب خواهد بود. با این حال، تیم ما آماده است تا با تمام قدرت به میدان برود.”

 

پاسخ نکونام به حواشی اخیر 

جواد نکونام در ادامه صحبت‌های خود به مشکلات و حواشی اخیر پیرامون تیم پرداخت و گفت: “با وجود مشکلات و حواشی که از ابتدای لیگ برای تیم استقلال به وجود آورده‌اند، ما با آرامش و تمرکز، تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت. اعتقاد داریم استقلال در هر شرایطی استقلال است و هواداران خون‌گرم ما، که همیشه در کنار ما بوده‌اند، در این روزها نیز ما را تنها نخواهند گذاشت.”

 

نکونام در پایان به میزان فشارها و کارشکنی‌ها علیه تیم استقلال اشاره کرد و افزود: “هر چقدر میزان کارشکنی‌ها علیه استقلال بیشتر شود، ما متحد‌تر خواهیم شد و با همدلی برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد. ما برای استقلال تا پای جان می‌جنگیم و از هدف خود کوتاه نخواهیم آمد.”

 

نظر شما درباره شرایط فعلی آبی پوشان و دیدگاه‌های نکونام چیست؟ نظرات و تحلیل‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.