در همایش تجلیل از واحد‌های صنعتی معدنی نمونه استان کرمان؛

مس شهید باهنر به عنوان واحد نمونه سال ۱۴۰۳ انتخاب شد

همایش تجلیل از واحد‌های برتر صنعتی معدنی استان کرمان و گرامیداشت روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صمت، رییس خانه صنعت کشور و جمعی از مدیران واحد‌های صنعتی معدنی استان، در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان برگزار و طی مراسمی، از واحد‌های نمونه صنعتی استان تجلیل و تندیس و لوح واحد نمونه به مس باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) اهداشد.
کد خبر : 35143
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 12:56
مس شهید باهنر به عنوان واحد نمونه سال ۱۴۰۳ انتخاب شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر، استاندار کرمان در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به مشکل استان کرمان در زمینه فناوری‌های بخش معدن افزود: در صنعت باید هدفمند و با برنامه از پیش تعیین شده عمل کنیم تا بتوانیم عملکرد و نتیجه مطلوب را بدست بیاوریم.

دکتر فداکار از افزایش پرداخت سهم معادن استان از سه به هفت درصد خبر داد و در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تکمیل زنجیره مس در استان، مجددا به موضوع سهامدارشدن شرکت ملی مس در صنایع مس شهید باهنر اشاره کرد و افزود امیدواریم پس از تغییرات پی درپی مدیران ملی مس با حضور مدیرعامل جدید، این موضوع محقق شود.

دکتر دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش اجرای قوانین در زمینه حمایت از صنعت و معدن را ضروری خواند و افزود؛ این مهم باید با پیگیری نمایندگان مجلس محقق شود.

گفتنی است واحد‌های نمونه صنعتی، واحد‌هایی هستند که شاخص‌های ارزیابی عملکرد را با بهترین کیفیت اجرا نموده و با ارسال فرم‌هایی که سنجش این شاخص‌ها را در طول زمان، برای ارزیابان ممکن می‌کنند؛ به عنوان واحد نمونه صنعتی سال انتخاب می‌شوند.

افزایش تولید، فروش و سود، تولید محصولات صادرات محور، تلاش در جهت بومی سازی و تولید قطعات دانش بنیان، اشتغالزایی و مواردی از این دست از جمله عواملی هستند که موجب شد شرکت مس شهید باهنر بتواند عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۳ استان کرمان را به خود اختصاص دهد.

لوح و تندیس شرکت صنایع مس شهید باهنر را، دکتر مقصودی عضو هیئت مدیره و معاون تکنولوژی و توسعه این شرکت به نمایندگی از دکتر نمازی زاده مدیرعامل آن، دریافت کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.