با هدف تسهیل پاسخگویی و رسیدگی به اسناد پزشکی بازنشستگان کشوری انجام شد
افتتاح مرکز تخصصی پاسخگویی و رسیدگی به اسناد خسارت بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان

به گزارش روابطعمومی بیمه دانا، این مرکز که همزمان با دهه کرامت در روز شنبه ۱۳ اردیبهشتماه با حضور رضا جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه دانا، سید داود حسینی قائممقام مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و همچنین روحاله اوقانی آرانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، سیدحسین قاآنی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان این صندوق توسط بیمه دانا به بهرهبرداری رسید.
رضا جعفری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، راهاندازی این مرکز را گامی مهم در پاسخگویی به نیازها و ابهامات بیمهشدگان صندوق بازنشستگی کشوری دانست و گفت: در این مرکز، مشاوره و بررسی تخصصی اسناد خسارتهای درمانی، ارزیابی، کارشناسی و ممیزی مدارک و همچنین پاسخگویی مستقیم به سؤالات بیمهشدگان انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه، این ساختمان بخشی از استراتژی پروژهمحور بیمه دانا در تقویت زیرساختهای خدمترسانی و تکمیل زنجیره ارائه خدمات درمانی است، افزود: یقیناً با استقرار نمایندگان بیمه دانا، شرکت ارزیاب خسارت و ناظر صندوق بازنشستگی کشوری در این محل، تمرکز و کیفیت پاسخگویی افزایش مییابد.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به عملکرد درخشان شرکت در ارائه خدمات به صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای قرارداد تاکنون، تصریح کرد: از آغاز این همکاری در کمتر از یک ماه، بیش از ۵۸ هزار فقره خدمت به بازنشستگان ارائه شده که در صنعت بیمه کشور بیسابقه است و افتخاری بزرگ برای بیمه داناست.
رضا جعفری همچنین از گسترش مراکز طرف قرارداد با بیمه دانا خبر داد و گفت: این شرکت هماکنون با ۱۵ هزار مرکز درمانی خصوصی در سراسر کشور قرارداد دارد و با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، در حال مذاکره برای افزایش این مراکز در بخش دولتی نیز هستیم.
وی با تأکید بر اهمیت تعامل و همافزایی در قراردادهای کلان بیمهای، از مدیران صندوق بازنشستگی و کانونهای بازنشستگی بابت همکاری مثبت و سازنده قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم، روحاله اوقانی آرانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری نیز با اشاره به نقش مهم بیمه درمان تکمیلی در آرامش و امنیتخاطر بازنشستگان گفت: افتتاح این مرکز را در آغاز دهه کرامت به فال نیک میگیریم و امیدواریم گامی مؤثر در ارتقای کیفیت خدمترسانی باشد.
وی افزود: از ابتدای اردیبهشتماه تاکنون بیش از ۵۴ هزار معرفینامه برای بازنشستگان صادر شده و شاهد همکاری بسیار خوبی با بیمه دانا بودهایم. برگزاری منظم جلسات میان مدیران استانی دو طرف و ارتباط مؤثر با کانونهای بازنشستگی روند اجرای این قرارداد را تسهیل کرده است.
اوقانی در پایان بازنشستگان را تکیهگاه و مشاوران امن خانوادهها توصیف کرد و بر لزوم تکریم و خدمت شایسته به این قشر تأکید داشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰