صدای شما مسیر ما را روشن می کند
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.
کد خبر : 46270
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1404 - 23:26
بانک ایران زمین نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان، از تمامی مشتریان دعوت میکند تا در نظرسنجی تجربه مشتریان بانکی شرکت کنند.
ثبت دیدگاههای شما به بانک کمک میکند تا خدمات خود را بهبود بخشیده و تجربهای بهتر برای همه مشتریان فراهم کند.
از همراهی و نظرات ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم.
مهلت شرکت در نظرسنجی: ۱۵ دیماه ۱۴۰۴
برچسب ها :بانک ایران زمین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰