هدایت الله خادمی: وزیر نفت در کمیسیون انرژی بلیط دارد

Print Friendly, PDF & Email

۴۰ سال به سازمانهایی یارانه پرداخت کردیم که دست آخر پراید تحویلمان دهند که اگر پراید و برخی دیگر از خودروهای ساخت داخل را در میدانی خارج کشور بگذارند ۱۰۰ دلار هم خریدار ندارد این شرکتها هر محصولی را تولید می کنند زیرا برایشان سرعت گیر خاصی تعریف نشده است

کد خبر : 1108
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 22:19
هدایت الله خادمی: وزیر نفت در کمیسیون انرژی بلیط دارد
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“با توجه به افزایش قیمت بنزین و میزان آلایندگی هموا در چند وقت گذشته از خودروسازان کشور انتظار می رفت که با تولید خودروهای دوگانه سوز به حا این دو معضل کمک کنند و البته طرحی فراهم شود که در آن بتوان شاهد تولید خودروهای هیبریدی بود در این ارتباط هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس به خبرنگار وقت خبر گفت:

۴۰ سال به سازمانهایی یارانه پرداخت کردیم که دست آخر پراید تحویلمان دهند که اگر پراید و برخی دیگر از خودروهای ساخت داخل را در میدانی خارج کشور بگذارند ۱۰۰ دلار هم خریدار ندارد این شرکتها هر محصولی را تولید می کنند زیرا برایشان سرعت گیر خاصی تعریف نشده است.

وی با اشاره به موضوع گرانی بنزین در چند وقت اخیر گفت: چرا نباید تا امروز فکری به حال تولید بیشتر خودروهای دوگانه سوز می شد؟ علت این کار اهمال برخی است که گویا حسابی جای خودشان را محکم می بینند.

هدایت الله خادمی درباره ی اقدامات کمیسیون انرژی در این باره توضیح داد: وقتی که وزیر نفت در کمیسیون انرژی بلیط دارد تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. کمیسیون های مجلس راجع به وزارتخانه ی متبوع خود حرفی نمی زنند علتش را جستجو کنید ببینید چرا کسی حاضر نیست این کار را انجام دهد. اینکه یک ساختمان خوشگل به نام مجلس داشته باشیم کافی است و یا باید محتوا هم به نسبت ظاهر دلچسب باشد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.