بیانیه خانواده ۱۲۰۰۰ نفری شرکت کروز جهت توقف فعالیت کانال تلگرامی

Print Friendly, PDF & Email

خانواده ۱۲۰۰۰ نفری شرکت صنایع تولیدی کروز طی بیانیه ای از اقدام به موقع مسئولین محترم قوه قضاییه و فرماندهی پلیس فتا جهت توقف فعالیت کانال تلگرامی مخالف تولید کنندگان صنعت خودرو، قدردانی خود را اعلام کردند.

کد خبر : 1223
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 12:14
بیانیه خانواده ۱۲۰۰۰ نفری شرکت کروز جهت توقف فعالیت کانال تلگرامی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، گفتنی است این کانال علی رغم شکایت پیشین شرکت صنایع تولیدی کروز و پرونده در حال رسیدگی در قوه قضاییه اقدام به نشر اکاذیب، توهین و فعالیت های تخریبی نسبت به تولیدکنندگان صنعت خودرو و قطعه سازان کشور نموده است.

در این بیانیه آمده است:

مسئولین محترم قوه قضاییه و فرماندهی پلیس فتا

متاسفانه در ماه های اخیر شاهد آن بودیم برخی افراد سودجو بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان به عنوان ” فرماندهان جنگ اقتصادی در دوران تحریم ها ” و شعار رونق تولید، با هدف کسب منافع شخصی و ضربه زدن به صنعت خودرو و صنعت پایه قطعه سازی کشور و تلاش های تولید کنندگان اقدام به تبلیغات مخرب نسبت به این بخش مهم و تاثیر گذارصنعت کشور داشته اند.

بدینوسیله قدردان سرعت عمل و اقدام به موقع مقامات قضایی و پلیس فتا در جهت توقف فعالیت کانال تلگرامی علیه تولید کنندگان صنعت خودرو می باشیم که در مدت زمان فعالیت رسانه ای تمامی تلاش کارافرینان صنعت خودرو را زیر سوال برده و با نسبت اتهامات واهی به این صنعت ،حاشیه سازی و ایجاد دلهره در دل جوانان کشور اقدام کرده و هم راستا با دشمنان این مرز و بوم در شرایط تحریم آب به آسیاب می ریختند.

امید است با تلاش مضاعف فعالان صنعت خودرو و علی الخصوص شرکت صنایع تولیدی کروز و حمایت مسئولین بتوانیم گام های موثری در راستای داخلی سازی و رونق تولید برداریم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.