تقدیر از روسای شعب موفق بانک سینا

Print Friendly, PDF & Email

در دهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور که با محوریت “بهره‌وری شعب” در بانک مرکزی برگزار شد، روسای برتر شعب بانک سینا مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر : 1392
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 - 16:10
تقدیر از روسای شعب موفق بانک سینا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا در این همایش که به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی و مدیران شبکه بانکی برگزار شد، از ۷ رئیس شعبه بانک سینا قدردانی به عمل آمد.
محسن شوقی رئیس شعبه بلوار کشاورز تهران، محمد یوسفی لهمالی رئیس شعبه نوشهر، محمود محبی رئیس شعبه مدرس کرمانشاه، امیر توانای رشیدثانی رئیس شعبه مرکزی ارومیه، مجتبی متینی رئیس شعبه سیرجان، افشین شهبازی رئیس شعبه سراب و محسن سلمانی رئیس چهارباغ اصفهان روسای شعب بانک سینا بودند که پس از ارزیابی در شاخص های عملکردی به عنوان روسای شعب برتر معرفی شده اند.
گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور، همه ساله با هدف قدردانی و تکریم روسای موفق، انتقال تجربه و دستاوردهای آن‌ها و دستیابی به آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌های عرصه بانکی و آشنایی با دیدگاه‌های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می‌شود.
در این گردهمایی، معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی و مدیران مناطق شعب تهران بانک سینا نیز حضور داشتند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.