هزینه چند ده میلیاردی تبلیغات بارز برای کاهش تولید و فروش + سند

Print Friendly, PDF & Email

  به گزارش “وقت خبر“عوامل زیادی بر موضوع تولید اثرگذارست که یکی از ارکان آن تجربه مدیرانی است که با توجه به سابقه فعالیتشان در این بخش حیاتی و مهم فعالیت می کنند. در این میان تحلیل های مربوط به وضعیت بازار و چالشهای آن از جمله وظایفی است که باید برای جلوگیری از کاهش

کد خبر : 3934
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 19:27
هزینه چند ده میلیاردی تبلیغات بارز برای کاهش تولید و فروش + سند
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“عوامل زیادی بر موضوع تولید اثرگذارست که یکی از ارکان آن تجربه مدیرانی است که با توجه به سابقه فعالیتشان در این بخش حیاتی و مهم فعالیت می کنند. در این میان تحلیل های مربوط به وضعیت بازار و چالشهای آن از جمله وظایفی است که باید برای جلوگیری از کاهش تولید در مقطع حساس کنونی انجام داد. گروه صنعتی بارز از سال ۶۳ به عنوان اولین کارخانه تایرسازی کشور فعالیت می کند و انتظار می رود که بعد از چند دهه فعالیت در این حوزه توانایی های لازم در جهت برآورد از وضعیت بازار در این گروه وجود داشته باشد که البته با توجه به رصد بارز این مسئله کاملا روشن است. در تولید و توزیع لاستیک در چند وقت اخیر اتفاقات مختلفی افتاده و همگی می توانست محک عیار هوشمندی مدیران این بخش باشد. سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز از جمله جستجوهایی است که مشتریان برای دریافت لاستیک دولتی انجام می دهند اما با همه اینها باید در خصوص تناژ تولید و فروش به آمار مراجعه کرد.

گروه صنعتی بارز که بارز کردستان ، سامان بارز ، لاستیک سیرجان، صنایع لاستیک کرمان ، شرکت بارز ترابر ، کرین سیمرغ و شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک را در شرکت های گروه می بیند انتظار می رود که در بخش تولید و فروش همت بیشتری را از خود نشان دهد. با توجه به اینکه سایت ثبت نام لاستیک دولتی نیز به این امر کمک میکند باید دید چه چیزی علیرغم تبلیغات زیاد اهداف فروش و تولید را تحت اشعاع قرار داده است.

وضعیت ۵ ساله بارز حکایت از روند کاهشی تولید و فروش در این شرکت دارد اما سؤال مهم اینجاست “همانگونه که موفقیت اتفاقی نیست روند نزولی نیز اتفاقی نیست و قطعا المان های آن را مدیران مربوطه دریافت می کنند اما چرا علاج قبل از واقعه صورت نگرفته؟” این شرکت در پایان سال ۹۷ کمتر از سال ۹۶ و ۹۵ تولید و فروش داشته و در پایان نه ماهه ۹۸ نیز کمتر از ۹ ماهه ۹۷ تولید و فروش را می بیند.

 

موضوع زمانی عجیب تر می شود که رقم تبلیغات این شرکت را بررسی می کنیم:

 

سال

مبلغ تبلیغات ( ریال )

۹ ماهه ۹۸

۲۴.۱۵۷.۰۰۰.۰۰۰

۹۷

۹۷.۵۶۶.۰۰۰.۰۰۰

۹۶

۷۷.۵۸۷.۰۰۰.۰۰۰

۹۵

۷۹.۲۵۳.۰۰۰.۰۰۰

جمع کل

۲۷۸.۵۶۳.۰۰۰.۰۰۰

 

همانطور که مشخص است در پایان ۹۷ که آمار تولید و فروش نسبت به تولید دوسال قبل کاهش داشته رقم تبلیغات خیلی بیشتر بوده با توجه به آمار باید از مدیرعامل بارز پرسید که کی باید این رویه اصلاح شود تا مجدد شاهد سامان بارز باشیم؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.