وارونگی حقیقت

به گزارش وقت خبر ، قریب دو سال مدیریت آقای سرافراز در سازمان صداوسیما بر چند مولفه اصلی استوار بود:

۱_چابک سازی سازمان عریض الطویل صداوسیما

۲-تخصصی کردن شبکه ها و برنامه ها برای جلوگیری از کلی گویی و قشری نگری

۳_مخالفت با بخشش های سیاسی به جریانات و مالی به سلبریتی ها

۴-جلوگیری از آنتن فروشی برای پوشش هزینه های جاری سازمان که فقط جیب اسپانسرهای مالی برنامه ها پر میشد
مغز متفکر اقتصادی و مدیر راهبر برنامه هایی با درآمد پایدار برای سازمان صداوسیما کسی جز سعید کاردار نبود.
همان شخصی که امروز شرکت های شستا را به سمت شفافیت و کارآمدی به پیش میبرد…

حال باید از خود پرسید چه کسانی و چرابدنبال وارونگی حقیقت هستند!؟

قبلی نجومی‌‌بگیران چطور نجومی‌بگیر ماندند؟/ «دستکاری مصوبات» به نفع حقوق نجومی
بعد چرا واردات جوجه‌های انگلیسی بلای جان خودکفایی/ مرغ لاین ایرانی جان می‌گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *