هجمه گسترده رسانه‌‌ها به قیمت پراید از کجا آب میخورد؟

به گزارش وقت خبر ، هرچند که طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها هجمه‌ای هماهنگ علیه خودرو پراید به راه انداخته‌اند و ادعا میکنند میزان افزایش قیمت پراید “غیرمعمول” بوده است اما با یک بررسی ساده میتوان دریافت که در طول سالهای گذشته تمام خودروها با افزایش‌قیمت چندبرابری همراه بوده‌اند؛ اگر پراید از ۷ میلیون به ۷۰ میلیون تومان رسیده است، خودرویی همچون تویوتا پرادو نیز از ۸۰ میلیون به ۱ میلیارد تومان افزایش‌قیمت داشته است، پس نمیتوان انگشت اتهام را به سمت پراید گرفت.

بنظر میرسد رسانه‌های وابسته به دولت (و طبیعتا برخی رسانه‌های بازی‌خورده) بنا دارند اینک که قرار است تولید خودرو پراید متوقف شود، تمام کاسه‌کوزه ها را بر سر آن بشکنند و نگذارند موضوع اصلی یعنی “گرانی خودرو” در اذهان عمومی مطرح گردد. خواهید دید که بعد از توقف تولید پراید، نه مشکل بازار خودرو حل خواهد شد و نه تلفات جاده‌ای کاهش خواهد یافت.

قبلی دلالی فرهنگی با ثبت دامین / دستگاههای نظارتی ورود کنند
بعد مافیا تکیه کلام نفوذ در صنعت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *