بانک ملت با هدف ارتقای کیفیت سایت اینترنتی این بانک و افزایش سطح رضایت کاربران، از مشتریان نظرسنجی و دیدگاه های آن ها را در این زمینه دریافت می کند.

نظرسنجی از مشتریان برای ارتقای کیفیت سایت اینترنتی بانک ملت

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک ملت به نشانیwww.bankmellat.ir از طریق لینک سامانه سنجش مشتریان در بخش اطلاع رسانی، نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی اقدام و به بانک در زمینه ارتقای کیفیت سایت، کمک کنند.
در عین حال، مشتریان بانک ملت با تکمیل فرم نظرسنجی، از امکان شرکت در قرعه کشی و دریافت جوایز، بهره مند خواهند شد.

قبلی تمدید گواهینامه بین المللی ISMS بانک ملت
بعد قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک ملت

حتما ببینید

انتشار قسمت پنجم موشن گرافیک مهندسی اجتماعی

قسمت پنجم مجموعه پنج قسمتی محتوای فرهنگ سازی امنیت اطلاعات، با موضوع مهندسی اجتماعی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *