برگزاری نشست مشترک مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل ایرانسل

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت در این نشست با ابراز رضایت ازسطح تعاملات فی مابین، شرکت ایرانسل را شریک تجاری استراتژیک این بانک خواند.
وی  با اشاره به استراتژی این بانک در حفظ و ارتقای سطح تعاملات، بر افزایش سطح همکاری‌های فی مابین در بستر خدمات دیجیتال تاکید کرد و پیشنهاد تشکیل کارگروهی در زمینه تولید محصولات مشترک در بستر خدمات دیجیتال را مطرح کرد.
دکتر عباسی، مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز با قدردانی از عملکرد بانک ملت، به  سرعت ارائه خدمات این بانک در تامین نیازهای شرکت در بخش ارزی و تامین کالاهای ضروری در شرایط تحریم اشاره و مراتب رضایت خود را از تعاملات فی مابین اعلام کرد.
وی از بانک ملت به عنوان شریک تجاری شرکت ایرانسل نام برد و با اشاره به توانمندی‌های طرفین در بستر الکترونیک، از پیشنهاد دکتر بیگدلی در زمینه تشکیل کارگروه مشترک استقبال و آن را گامی موثر در جهت گسترش همکاری‌ها عنوان کرد.
مدیرعامل ایرانسل همچنین در خصوص نیازمندی‌های مالی و بانکی شرکت به ویژه همکاری با شرکت واسپاری ملت به منظور خرید خودرو برای پرسنل ایرانسل، توضیحاتی را ارائه کرد.
علی حکیم جوادی مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا نیز با اشاره به اهمیت تلفن همراه به عنوان یکی از کانال‌های اصلی ارتباط با مشتری در آینده، از پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشترک به منظور تولید و ارائه خدمات در بستر دیجیتال استقبال کرد و آن را در گسترش سطح همکاری‌های فی مابین حائز اهمیت خواند.
در این دیدار که در محل دفتر مرکزی شرکت ایرانسل برگزار شد عباس جعفرلو و عزیز آخوندی اصل معاونان مدیرعامل،  حسن کمالوند مدیر امور بانکداری شرکتی، فرشاد جهاندیده مدیر امور اعتباری،علی حکیم جوادی مدیرعامل شرکت هلدینگ بهسازان فردا و اسکندری مدیر ارشد ارتباط با مشتری بانکداری شرکتی، مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.
قبلی شفاف سازی بانک ملت در خصوص واریز وجوه متقاضیان فروش سهام عدالت
بعد همزمان با برپایی قرعه کشی چهار دوره زمانی؛ برنده خوش شانس جایزه یک میلیارد ریالی جشنواره همراه بانک ملت مشخص شد

حتما ببینید

توضیحات بانک ملت پیرامون کسر و بازگشت خودکار اقساط برخی قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه

بانک ملت در خصوص کسر خودکار اقساط برخی قراردادهای تسهیلات قرض الحسنه در یازدهم خرداد ماه ۹۹ توضیحاتی ارایه و تاکید کرد: همه اقساط برداشت شده، به صورت سیستمی به حساب مشتریان بازگردانده شده و این بانک به مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تعویق سه ماهه اقساط عمل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *