رسانه ملی در دور باطل سفارش گیری

Print Friendly, PDF & Email

زدن انگ مافیا توسط انصاری به یک مجموعه قطعه سازی در شرایطی صورت گرفته که اگر مستندات انصاری به اندازه کافی بود هیچگاه منجر به برداشتن مستندش از روی سایتها نمی شد و یا کانال تلگرامی اش به دستور مقام قضایی فیلتر نمی شد

کد خبر : 4395
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 3:01
رسانه ملی در دور باطل سفارش گیری
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  وقت خبر به نقل از نبض بازار ، حاشیه ها پیرامون برنامه چندشب پیش تهران ۲۰ همچنان ادامه دارد. سوگیریهای خاص صدا و سیما در چندوقت گذشته در این موضوع سؤالها و ابهامات زیادی را به وجود آورده. اما چیزی که از برنامه چندشب پیش تهران ۲۰ با اجرای دلاوری قابل دریافت بود جهت گیری ها یا سفارش پذیریهای رسانه ملی را به وضوح نشان داد. همه مردم در کشور از سمت وجود برخی افراد معلوم الحال در بدنه اقتصادی کشور متضرر شده اند اما در این میان باید به آسیب شناسی دروغ بیشتر پرداخته شود. تریبون رسانه ملی در برنامه تهران ۲۰ در اختیار فردی قرار گرفت که در حال حاضر با وجود پرونده باز به جرم افترا ، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در مظان اتهام قرار دارد. مهدی انصاری کارگردان مستند اختاپوس تریبون رسانه ای را در اختیار گرفت که اگر بنا بود رسم اخلاق را رعایت کند باید در این زمینه با مدیران قطعه سازی مد نظر انصاری تماس گرفته می شد.

زدن انگ مافیا توسط انصاری به یک مجموعه قطعه سازی در شرایطی صورت گرفته که اگر مستندات انصاری به اندازه کافی بود هیچگاه منجر به برداشتن مستندش از روی سایتها نمی شد و یا کانال تلگرامی اش به دستور مقام قضایی فیلتر نمی شد. در خلال برنامه چندشب مهدی انصاری بحث انحصار تولید را مطرح کرد که باید از انصاری پرسید اگر امروز مجموعه ای از سایر قطعه سازان قصد داشته باشند به ساخت قطعه ای که در بزرگترین کارخانه قطعه سازی کشور تولید می شود بپردازند با ممانعتی مواجه خواهند بود؟ حتی اگر بنا بر صحت ادعای انصاری گذاشته شود آیا ایران خودروی یکی دوسال اخیر با ایران خودروی چندسال پیش به لحاظ کیفی قابل ملاحظه است؟

در شروع صحبتهای انصاری ابتدا این مسئله مطرح می شود که در همه دولتها بستری برای حضور افرادی که مدنظر کارگردان اختاپوس است فراهم بوده!! تا همینجا بازهم پرسشی مطرح است که چطور در تمام این سالها فقط شخص ایشان موفق به شناسائی این مافیا شده؟ دستگیریهای سال گذشته مدیران خودرویی و حتی دستگیری نمایندگان مجلس در زمینه به روشنی ثابت کرد که در این زمینه با کسی مماشات نمی کند.

حرفهای کارگردان اختاپوس که از صدر تا ذیل جنبه اتهام زنی داشت با فراغ خاطر در رسانه ملی گفته شد و اعتبار افراد زیادی که در یک مجموعه مشغول به فعالیت هستند زیر سؤال رفت اما باید از رسانه ملی پرسید با چه اصول و مبنایی پیش چشم هزاران بیننده اجازه داد تا با آبروی افرد بازی شود؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.