جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت ضمن تشریح جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس، از فراهم شدن امکان فروش بخشی از سهام عدالت به روش غیرمستقیم در بورس خبر داد.

کد خبر : 5139
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 16:09
جزئیات معامله سهام نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بورس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : حسین فهیمی شب گذشته در گفتگو با خبر ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی به بورس از امروز(شنبه) گفت: در این راستا سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان سهام عدالت خراسان جنوبی به عنوان نخستین شرکت استانی سهام عدالت در بازار سرمایه قابل معامله خواهد بود.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان این که این شرکت ابتدا با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ثبت شد و دارای ۴۰۰ هزار سهامدار است، افزود: سرمایه فعلی شرکت سرمایه‌گذاری استان سهام عدالت خراسان جنوبی در مجموع با ارزشگذاری روز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: به طور معمول از این شرکت سرمایه گذاری به تمام دارندگان سهام عدالت که سهام ۵۰۰ هزار تومانی داشتند، ۱۲۴ هزار سهم ۱۰۰ تومانی تعلق یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ارزش بالای این سهام‌ها در بورس، به دارندگان سهام عدالت با روش غیر مستقیم توصیه می‌کنیم در نگهداری سهام خود تلاش کنند.

فهیمی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ میلیون نفر دارنده روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت هستند، گفت: از روز شنبه تمام دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با اشاره به این که دارندگان روش غیرمستقیم در بورس دارای یک بازارگردان در شرکت‌های استانی هستند که کار معاملات آن‌ها را به صورت حرفه ای‌تر مدیریت می‌کند، تاکید کرد: دارندگان سهام عدالت می‌توانند تمام یا درصدی از سهام خود را نزد بانک عامل که ابتدا از بانک ملی آغاز شده است به عنوان وثیقه قرار داده و از سهام عدالت برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود با دریافت کارت اعتباری استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط درخواست مشتریان بانکی برای دریافت کارت اعتباری کاملا غیرحضوری است و سهامداران عدالت به هیچ وجه نباید به بانک مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.