لبخندهای دختر جوان در آغوش رضا بهرام + عکس

Print Friendly, PDF & Email

رضا بهرام به تازگی عکسی از خود در کنار خواهرش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است

کد خبر : 5183
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 15:58
لبخندهای دختر جوان در آغوش رضا بهرام + عکس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : رضا بهرام به تازگی عکسی از خود در کنار خواهرش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در ۱۴ سالگی پدر خود را از دست داد.

 

او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد .

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

رضا بهرام

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

 

رضا بهرام

 

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است.

رضا بهرام از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و در سال ۱۳۹۶ در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال ۱۳۹۷ با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

 

منبع : رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.