پنیر گران نشده است / کمبود پنیر نداریم / برای خرید پنیر به کارخانه مراجعه کنید

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی می‌گوید: قیمت پنیر هیچ تغییری نکرده و عرضه پنیر نیز کاهش نیافته است. ما مطلقا کمبود پنیر نداریم.

کد خبر : 5519
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 15:27
پنیر گران نشده است / کمبود پنیر نداریم / برای خرید پنیر به کارخانه مراجعه کنید
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در حالی بر اساس اعلام کارگروه تنظیم بازار قیمت پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده که واحدهای صنفی مدعی هستند قیمت پنیر عملا از سوی کارخانه‌ها از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ درصد گران شده است. در همین رابطه سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی مدعی است که قیمت پنیر گران نشده و پنیر با نرخ مصوب به مردم فروخته می‌شود.

در همین حال سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت پنیر گران شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: کالاهایی که مشمول قیمت‌گذاری دولتی هستند یعنی (ستاد تنظیم بازار قیمت پنیر را مشخص کرده) قیمت آنها هیچ تغییری نکرده و عرضه پنیر نیز کاهش نیافته است.

سید محمدرضا بنی‌طبا در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: قیمت پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین پنیر ۴۵۰ گرمی نیز ۱۲ هزار تومان قیمت دارد و پنیرها مطابق با مصوبه تنظیم بازار تناسب‌سازی قیمت شده است. هر فرد به هر میزان پنیر بخواهد در واحدهای تولیدی و توزیعی موجود و آماده تحویل است.

او تصریح کرد: هر ادعایی مبنی بر کمبود پنیر کذب مطلق است. پنیرهایی مثل پنیر خامه‌ای، پنیر سنتی، پنیر زیره‌ای و پنیر گردویی به وفور در واحدهای صنفی وجود دارد و قیمت‌گذاری این کالاها هم براساس آیین نامه قیمت‌گذاری محصولات ساخت داخل است که تحت نظارت سازمان حمایت اعلام می‌شود.

برای خرید پنیر به کارخانه مراجعه کنید

از سوی دیگر محمد رضا گنجی، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فراورده‌های لبنی کشور هم به تجارت‌نیوز گفت که «پنیر به میزان کافی در کارخانه‌ها وجود دارد. چنانچه واحدهای صنفی یا فروشگاه‌ها نتوانند نیاز خود را تامین کنند برای خرید پنیر به کارخانه مراجعه کنند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.