مبتلایان به کرونا تا ۶ ماه پس از بهبودی از ابتلای مجدد مصون هستند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛دیوید اییر محقق دانشگاه آکسفورد در انگلیس: افرادی که به کووید۱۹ آلوده بوده اند، دست کم ۶ ماه در برابر ابتلای مجدد به این ویروس محافظت می‌شوند.     تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می دهد که هیچ کدام از افرادی که آنتی بادی هایی علیه ویروس کرونا داشتند در طی حدود

کد خبر : 6569
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 13:44
مبتلایان به کرونا تا ۶ ماه پس از بهبودی از ابتلای مجدد مصون هستند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛دیوید اییر محقق دانشگاه آکسفورد در انگلیس: افرادی که به کووید۱۹ آلوده بوده اند، دست کم ۶ ماه در برابر ابتلای مجدد به این ویروس محافظت می‌شوند.

 

 

تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می دهد که هیچ کدام از افرادی که آنتی بادی هایی علیه ویروس کرونا داشتند در طی حدود تقریبا هفت ماه دوباره به این ویروس آلوده نشدند اما ۸۹ نفر از بیش از ۱۱ هزار نفر کادر بیمارستانی که بدنشان آنتی بادی هایی علیه ویروس این محققان کرونا تولید نکرده بود، در طول این مطالعه دوباره به این ویروس آلوده شدند.

 

 

آنتی بادی، پروتئین هایی است که سیستم ایمنی بدن انسان برای مبارزه با عفونت تولید می کند. مطالعات نشان داده اند که آنتی بادی های ضد ویروس جدید کرونا، سطوح مختلفی از ایمنی را در برابر عفونت ارایه می دهند.

 

 

 

برخی محققان متوجه شده اند که ایمنی بدن تا هفت ماه طول می کشد، در حالی که دیگران معتقدند که این دوره زمانی ممکن است در برخی افراد تنها ۹۰ روز باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.