شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است

Print Friendly, PDF & Email

دکتر محمد بیگدلی با بیان اینکه شرکت مس یکی از مشتریان بزرگ و تأثیرگذار بانک ملت است گفت: رتبه هفتم شرکت مس در ذخایر مس دنیا و تبدیل‌شدن به دومین شرکت بزرگ بورس از افتخارات این شرکت است و این شرکت عملکرد خوبی را در اقتصاد کشور به ثبت رسانده است.

کد خبر : 6793
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 1:12
شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , مدیرعامل بانک ملت در این نشست با عرض تبریک به مدیرعامل شرکت مس و مجموعه زحمت کش صنعت مس به خاطر این موفقیت‌ها، افزود: شرکت مس علاوه بر فروش، عملکرد خوبی در بازار سرمایه داشته است و در حال حاضر در تأمین منابع مالی صنایع بزرگ کشور نیز نقش عمده‌ای دارد و این مهم از مزیت‌های ملی مس در اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه ارتقای همکاری بین ملی مس و بانک ملت گفت: خوشحال هستم دومین شرکت بزرگ بازار سرمایه به مجموعه بانک ملت اعتماد کرده است و این تفاهم‌نامه را به امضا رسانده است.
بیگدلی با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از بانک‌های تأثیرگذار در طرح‌های توسعه است و در طرح‌های نفتی و پارس جنوبی تامین مالی بزرگی انجام دادیم، اظهار داشت: بانک ملت سود انباشته خوبی دارد و با در اختیار منابع و نقدینگی خوب آمادگی مشارکت در طرح‌های توسعه صنعت مس و تأمین مالی این طرح‌ها را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.