بررسی عملکرد شرکت نفت پاسارگاد با حضور عضو هیئت مدیره شستا

Print Friendly, PDF & Email

ملکوتی‌خواه: پرچم‌دار نهضت جهش صادرات قیر باشید

کد خبر : 6946
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 9:08
بررسی عملکرد شرکت نفت پاسارگاد با حضور عضو هیئت مدیره شستا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , محمود ملکوتی خواه، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا)، مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین «تاپیکو»، جلال بهارستان معاون برنامه ریزی و توسعه شستا و محمد حسین ملک معاون پشتیبانی و تامین منابع مالی شستا با حضور در کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد، از نزدیک در جریان فرایند تولید این شرکت قرار گرفتند.

 

محمود ملکوتی‌خواه، عضو هیئت مدیره شستا در جلسه‌ای که به منظور بررسی عملکرد شرکت نفت پاسارگاد در محل کارخانه تهران این شرکت برگزار شد، گفت: همانطور که در گزارش مدیرعامل ارائه آمده، جهت‌گیری شرکت نفت پاسارگاد و آرایش این شرکت باید صادراتی باشد. بیشترین تلاش این مجموعه باید بر سازگاری با بازارهای هدف و توسعه بازارهای بین‌المللی قرار گیرد چرا که بازار داخلی یک حجم مشخص دارد اما در دنیا با دریایی از تقاضا مواجهیم و از آنجا که قیر تولیدی ایران کیفیت مطلوبی دارد.

باید تلاش خود را برای بهره‌گیری از بازارهای جهانی مضاعف کنیم. من از مدیریت این شرکت و تمامی همکاران می‌خواهم پرچم‌دار نهضت جهش صادرات قیر و کاهش قیمت تمام شده باشید.

ملکوتی‌خواه کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت را دو ابزار مهم برای رشد صادرات دانست و افزود: در موضوع قیمت تمام شده مشکلاتی داریم که با کمک هلدینگ بالادستی(تاپیکو) امکان حل و فصل آن با وزارت نفت و پالایشگاه‌ها به عنوان تامین کنندگان خوراک وجود دارد و ما نیز در شستا آمادگی داریم تا در حل مشکلات کمک کنیم.

وی با بیان این‌که شاهد همکاری و تعامل خوبی میان تاپیکو و شرکت‌های زیرمجموعه آن هستیم گفت: در شستا نیز این آمادگی وجود دارد و به همین دلیل آقایان بهارستان و ملک دو نفر از معاونین شستا در این بازدید حضور دارند تا بتوانیم با هم‌افزایی برای راه حل مشکلات گام برداریم.

عضو موظف هیئت مدیره شستا همچنین بر اتمام پروژه‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام نفت پاسارگاد به ویژه در حوزه تامین لجستیک تاکید کرد و خطاب به تیم مدیریتی شرکت نفت پاسارگاد گفت:

در زمینه تامین لجستیک و ایجاد زیرساخت‌های حمل و صادرات همت مضاعف کنید و از ظرفیت‌ شرکت‌های همکار در مجموعه شستا بهره بگیرید.

ایشان در پایان خواستار کاهش زمان تحویل بار صادراتی و داخلی شد و بر چابک‌تر شدن شرکت تاکید کرد.

محمود مخدومی مدیرعامل تاپیکو نیز در این جلسه از شرایط نابرابر رقابتی در تامین خوراک ابراز گلایه و خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم در شرایط برابر رقابت کنیم و تاپیکو برای پیگیری حقوق شرکت‌هایش هرچه در توان داشته باشد به کار می‌گیرد.

مخدومی همچنین ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لجستیکی در شرکت نفت پاسارگاد گفت: باید تلاش شود تا این شرکت بتواند با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، در حوزه‌های عملیاتی و لجستیکی از یک توسعه متوازن و استاندارد برخوردار شود.

در این نشست حسین نیکخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز گزارشی از روند فروش، تولید و صادرات این شرکت ارائه نمود و با تشریح برنامه‌های انجام شده؛ برنامه های پیش رو را نیز برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.