ارائه سرویس درقالب پلتفرم “بانکداری باز” آغاز شد

به گزارش وقت خبر، معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات این بانک، طراحی و بهره‌برداری از پلتفرم “بانکداری باز” را یکی از ارکان تحول دیجیتال در بانک رفاه کارگران توصیف کرد و گفت: تحول دیجیتال دارای چند خصیصه و ویژگی است که یکی از خصایص و ویژگی های اصلی آن، پلتفرم محوری است.
وی افزود: علاوه بر پلتفرم محوری موضوعاتی نظیر تجربه محوری، داده محوری، نوآوری محوری، الگوریتم محوری و اکوسیستم محوری به عنوان خصایص اصلی موضوع تحول دیجیتال مطرح می باشند.

معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران، همچنین تمرکز بر روی افزایش امکان پردازش تراکنش های همزمان، پایدارسازی و دسترس پذیری سامانه های عملیاتی بانک، احراز هویت غیرحضوری، پیاده سازی امضای دیجیتال و ارائه حداکثری خدمات بانکی به صورت مجازی و غیرحضوری توسعه محصول کیف پول، توسعه سوپر اپلیکیشن های موبایلی، مدرن سازی سامانه های عملیاتی (core)، ارائه خدمات بدون کارت و غیر لمسی از طریق دستگاه های خود پرداز و … را از جمله برنامه های کلیدی در دست اقدام در حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران عنوان کرد.

قبلی احداث یک باب مدرسه با مشارکت شرکت ورق خودرو در دستور کار
بعد تشنج برجامی در بازار خودرو/فروشندگان چه واکنشی نشان دادند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *