بازارچه یلدا در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه ۳

Print Friendly, PDF & Email

بازارچه یلدا در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه ۳ به مدت سه روز برگزار می شود.

کد خبر : 907
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 8:21
بازارچه یلدا در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه ۳
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی فصل پاییز و فرا رسیدن طولانی ترین شب سال(شب یلدا)، به همین مناسبت جشن سمفونی پاییز در مجموعه شهربانو منطقه ۳ برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ آذر ماه بازارچه عرضه و فروش محصولات خانگی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در محل سالن مد مجموعه شهربانو برگزار می شود.

کمالی نسب اذعان داشت: این بازارچه با حضور ۳۰ غرفه در زمینه هنرها و کاردستی، منسوجات و پوشاک و پوشش ، مواد غذایی و ..(شامل انواع دسرها و شیرینی های ایرانی ویژه شب یلدا ، محصولات تزیینی شب یلدا، شامل شال و روسری و مانتو با طرح اشعار) و نیز برگزاری حافظ خوانی، شاهنامه خوانی ، مثنوی خوانی و…از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در کنار غرفه های بازارچه شب یلدا کارگاههای آموزشی هنری و فرهنگی شامل طراحی روی شال و روسری ، طراحی روی لباس، تریکو بافی ، آموزش شاهنامه ، کارگاههای آموزشی و قصه خوانی مادر و کودک نیز بر می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ افزود: همچنین همزمان با فرارسیدن شب یلدا، روز شنبه ۳۰ آذر ماه در مجموعه شهربانو جشنی به همین مناسبت برگزار می شود.

کمالی نسب گفت: این جشن با حضور گروه سرود بانوان آوای شهر امید و بانوان ساکن این منطقه برگزار می شود. این جشن شامل بخشهای مختلفی از جمله شاهنامه خوانی ، اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی، سخنرانی در خصوص تحکیم بنیان خانواده ، مسابقه، جوایز است.

شرکت در این جشن برای عموم و کارکنان آزاد و رایگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.