خبهمن را در سبد پرتفوی خود قرار دهیم

Print Friendly, PDF & Email

خبهمن متعلق به گروه بهمن از جمله نمادهای گروه خودرویی است که در حال حاضر با بازده ی قیمتی ۲.۵۲۴ تا ۲.۶۲۶ ریال خرید فروش می شود.

کد خبر : 1183
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 13:48
خبهمن را در سبد پرتفوی خود قرار دهیم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش نبض بازار ، افراد در بازار سرمایه ماحصل انتخاب خود را در منصه ی سود و زیان می گذارند. انتخابی که می تواند در حضور یا عدم حضور برخی در بازار بورس نقش فزاینده ای بازی کند.

در بررسی گزینش نماد برای خرید عوامل زیادی دارای اهمیت هستند که باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرند. گروههای مختلفی که امروز در بورس و فرابورس فعالیت می کنند جذابیتهایی را باید برای خریداران خود فراهم کنند تا تضمین لازم برای سوددهی را برای خریداران فراهم کنند.

گروههای خودرویی یکی از پر دامنه ترین نمادهای بازار سرمایه را تشکیل می دهند. استقبال از این نمادها با توجه به اخباری که از این گروهها به گوش می رسد بسیار قابل تأمل است.

اما تحلیلهای بنیادی و تکنیکال در نهایت نمادی را به عنوان خرید خوب در سبد خریداران قرار می دهد که باعث می شود تأثیرات زیادی را به وجود بیاورد.

نماد خبهمن متعلق به گروه بهمن از جمله نمادهای گروه خودرویی است که در حال حاضر با بازده ی قیمتی ۲.۵۲۴ تا ۲.۶۲۶ ریال خرید فروش می شود.

ارزش واقعی سهم خبهمن ۲.۶۲۵ ریال است که یکی از نشانه های خوب برای خرید یک نماد می تواند باشد هرچند که این موضوع نباید به عنوان تنها ملاک خرید در نظر گرفته شود اما بررسی سایر عوامل پیش بینی خوبی از آینده ی سهم خبهمن را ارائه می کند.

با بررسی نمودار این گروه روشن می شود که مقاومت مهم خبهمن در محدوده ی  ۲.۸۱۸ ریال قرار دارد و حمایت مهم آن نیز روی  ۲.۱۲۸ ریال دیده می شود. موضوعی که باید در مورد نماد خبهمن مورد توجه قرار گیرد این است که خبهمن جزو برترین های تقاضاست و در شرایطی که بازار در حال اصلاح شاخص است این نماد با ۲۰۳.۷۵۸ تقاضا در صف خرید قرار گرفته و می تواند با رد شدن از مقاومت یاد شده به سمت مقاومتها بالا حرکت کند.

حمایت خوب حقوقی ها از خبهمن باعث شده تا سهم شناور آزاد آن در حال حاضر ۲۸.۶۲% باشد. موضوع دیگری که باید مدنظر قرار گیرد در مورد خریداران کوتاه مدت است. بیشترین رشد ۳۰ روزه ی این نماد ۲۱.۳۵% بوده که در بازده ی کوتاه مدت بسیار قابل قبول است.

آنچه که از سایر بررسی های این گروه تارگتها را آشکار می کند نشان دهنده ی دو هدف است که هدف اول را روی  ۳۰۰ ریال و هدف دوم را روی ۵۰۰ ریال می گذارد. این نماد در حال حاضر جزو نمادهای بزرگ رشدی محسوب می شود که می تواند در سبد پرتفوی خریداران سود قابل ملاحظه ای ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.