فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه: یکی از رموز موفقیت در دفاع مقدس روحیه اعتماد به نفس ملّی در جوانان بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خودباوری و روحیه اعتماد به نفس ملّی در جوانان بود که به برکت این روحیه جهادی شاهد دستاوردهای عظیم دفاعی هستیم.
کد خبر : 12850
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 23:20
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه: یکی از رموز موفقیت در دفاع مقدس روحیه اعتماد به نفس ملّی در جوانان بود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل ازخبرنگار فولاد، سرهنگ پاسدار علی‌اصغر عطایی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس شرکت فولاد مبارکه با عنوان “در مسیر ایستادگی” اظهار کرد: سالیان سال است که نمایشگاه دفاع مقدس در شرکت فولاد مبارکه به همت بسیجیان، مدیران ارشد و مدیرعامل این شرکت برگزار می‌شود و برپایی آن تداعی‌گر دوران طلایی دفاع مقدس است.
وی افزود: امروز شاهد دستاوردهای بسیار چشم‌گیر در صنایع موشکی و نظامی هستیم که اوایل انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی از این دستاوردها بی‌نصیب بودیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظامی کشور امروز نه‌تنها در منطقه بلکه در نظام بین‌الملل بازدارندگی‌های دفاعی ایجاد کرده است؛ نهضت عاشورا خالق نهضت دفاع مقدس و نهضت دفاع مقدس نیز خالق نهضت جبهه مقاومت بوده و همین امر باعث شده که جمهوری اسلامی در حوزه مسائل دفاعی حرف اول منطقه را می‌زند.
وی با بیان این که امروز شاهد نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار در منطقه هستیم، اظهار داشت: امروز به برکت خون سردار شهید سلیمانی عزیز، رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت، شاهد افول آمریکا در منطقه هستیم که به صورت خفت‌باری نیروهای خود را از کشور افغانستان خارج کرد؛ امروز به برکت خون شهدا شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی نظام منطقه و نظام بین‌الملل هستیم.
لازم به ذکر است، آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس شرکت فولاد مبارکه با عنوان “در مسیر ایستادگی” صبح روز شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه محترم شهرستان مبارکه، خانم پروین صالحی نماینده محترم مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ پاسدار علی‌اصغر عطایی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.