طرح‌های توسعه‌ فولاد مبارکه ضامن تأمین مواد اولیه صنایع پایین‌دست

رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه با بیان این که طرح‌های توسعه‌ای زیادی برای فولاد مبارکه مطرح شده است، گفت: امیدواریم موانعی که در مسیر پیشرفت فولاد مبارکه است برطرف شود تا این بنگاه بزرگ صنعتی به ظرفیت بالاتری از تولید برسد و در نتیجه آن دغدغه تأمین مواد اولیه بسیاری از صنایع پایین‌دستی نیز برطرف شود.
کد خبر : 12946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 21:48
طرح‌های توسعه‌ فولاد مبارکه ضامن تأمین مواد اولیه صنایع پایین‌دست
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل ازخبرنگار فولاد، علی نبوی رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه و دستیار ویژه وزیر صمت در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که با حضور وجیه‌اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، پروین صالحی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل، معاونین و مدیران گروه فولاد مبارکه در محل سالن اجتماعات مرکز تحقیقات شرکت برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات در دولت جدید طبیعی است و البته ما نیز تلاش کردیم که انتخاب مناسبی برای مدیریت شرکت فولاد مبارکه داشته باشیم.

وی افزود: دکتر طیب‌نیا به عنوان یک مدیر جوان انقلابی برای مدیریت شرکت فولاد مبارکه انتخاب گردیده و از ایشان نیز از سوی سایر بخشها حمایت اعلام شده است؛ فولاد مبارکه برای وزارت صمت دارای اهمیت زیادی است و از این رو وزیر محترم صمت نیز گزینه‌های بسیاری را برای مدیریت این شرکت بررسی کردند و تلاش کردیم که انتخاب‌مان از درون این مجموعه صنعتی باشد که این اتفاق نیز رخ داد.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: امیدواریم موانعی که در مسیر پیشرفت فولاد مبارکه است برطرف شود تا به ظرفیت بالاتری از تولید برسیم و در نتیجه آن دغدغه تأمین مواد اولیه بسیاری از صنایع پایین‌دستی نیز برطرف گردد.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی، اهمیت فولاد مبارکه را پررنگ‌تر می‌کند

وی اذعان داشت: تأمین مواد اولیه برای لوازم خانگی که ممنوعیت واردات بر آن حاکم شده است، باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم بازار را کنترل کرده و با تولید محصولات داخلی، نیاز کشور را تأمین کنیم؛ پس در ابتدا باید ورق مورد نیاز این صنایع که فولاد مبارکه تولید می‌کند را در اختیار داشته باشیم؛ البته ۲ طرح توسعه‌ای نیز برای فولاد مبارکه وجود دارد که امیدواریم خروجی آن‌ها هرچه زودتر به بازار عرضه شود.

نبوی ادامه داد: با انتخاب دکتر طیب‌نیا سعی کردیم به نوعی از عزیزان فعال در شرکت فولاد مبارکه قدردانی کرده و نشان دهیم زحمات و تلاش‌های افراد فعال در داخل مجموعه‌های صنعتی دیده می‌شود.

دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای زیادی برای فولاد مبارکه مطرح شده که امیدواریم با قوت بیشتری این طرح‌ها به سرانجام برسد و شاهد افزایش ظرفیت، افزایش اشتغال و تولید باشیم؛ بنده نیز به عنوان نماینده وزارت صمت در هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه از این اقدامات حمایت می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.