احیای برند ایرانول با تولید بیشتر

شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پای، انواع روغن‌های موتوری، صنعتی و ... می‌باشد
کد خبر : 14374
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 20:30
احیای برند ایرانول با تولید بیشتر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از نبض بازار، شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پای، انواع روغن‌های موتوری، صنعتی و … می‌باشد. در این صنعت چهار شرکت اصلی تولید کننده انواع روانکار می‌باشند، همچنین شرکت‌های تصفیه دوم و بلندینگ‌های متفرق نیز در بخش تولید روغن‌های موتوری و صنعتی فعالیت می‌نمایند.

با توجه به واگذاری روغن سازی تهران و آبادان در سال ۸۱ به شرکت نفت ایرانول سبد محصولات شرکت از لحاظ کمی و تنوع بسیار متحول گردیده بطوریکه تولیدات انواع روغن نهایی موتور و صنعتی از حداکثر دو محصول به بیش از یکصد نوع محصول در بسته بندی‌های مختلف و سطوح کیفی بالا تغییر یافته است.

با تکیه بر اختصاصی بودن برایت استاک تولیدی و داشتن واحد‌های هایدرو فینیشیگ، انواع محصولات موتوری و صنعتی را با بالاترین سطوح کیفیت مورد نیاز بازار صنایع و خودرو تولید و عرض می‌نماید.

با توجه به تنوع بسته بندی و کاربرد در یک دسته بندی کلی شامل گروه محصولات زیر می‌باشد:

انواع روغن‌های موتوری و صنعتی، انواع روغن‌های پایه صادراتی، انواع محصولات جانبی شوامل: اسلاک وکس، اکسترکت و PDA-Tar و انواع ضد یخ و گریس.

روش‌های توزیع شرکت در فروش داخلی عمدتاً از طریق فروش به صنایع و عاملین فروش، نمایندگی‌ها و پخش توزیع مویرگی در کشور می‌باشد و در خصوص فروش صادراتی تلاش شرکت، حذف واسطه‌ها و تحویل مستقیم بو خریداران اصلی محصول در کشور‌های مربوط است.

ایرانول یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه است

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.