شرکت نفت ایرانول تندیس زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را از آن خود کرد
در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که با رویکرد رضایتمندی مشتری و با محوریت افزایش سطح رضایت مندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان روز ۱۸ اسفند ماه در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، شرکت نفت ایرانول موفق به دریافت تندیس زرین شد
کد خبر : 14442
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 13:30
به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، این اجلاس با حضور مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حسینحاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس و هادی قوامی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این مراسم شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه و اهتمام ویژه ای که به امر مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی قائل است، موفق به دریافت تندیس زرین در مراسم فوق شد و از فعالیت های این شرکت تقدیر به عمل آمد.
این مراسم با سخنرانی خزایی و هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و رییس کیسیون علمی اجلاس در پنل اول اجلاس آغاز و سپس با سخنرانی قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
برچسب ها :ایرانول ، تندیس زرین ، رضایت مشتری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰